top of page

泰國藍帶??


泰國藍帶在曼谷與酒店Dusit Thani 酒店旁邊,學校與酒店合辦 ,藍帶已有120年歷史。

當我同朋友講去泰國藍帶學廚,有幾個反應

你去學泰國菜? 幾個月,好快返⋯⋯

泰國藍帶,同法國藍帶一吾一樣嫁?

幾時煮比我地食?

而我阿媽既反應

你份工點算,你點都係一個經理,成日可以周圍去,你重想點呀⋯⋯

當然亦有一些支持既朋友

你都係時間去做其他野,係一間中資公司打工,係甘上下,一係你低頭做野,咩都不理 ,一係做一些你想做既事,況且你都有少少係呢方面潛質⋯⋯

在去藍帶之前,我做了很多方面資料搜集,畢竟學費不平宜呀,9個月學費加生活費,再加上可能一段時間沒有收入,無十幾個開點生存呀⋯⋯其實好多人問點解一定要去藍帶?不如你去酒店或餐廳做下先,但我都已經一把年幾,重要咩都吾識去做阿四 ,家下做阿四都要好專業嫁,而且我都想知道自己是否有天份?

有時候,你以為失去機會,但可能是另外一個機會來臨

去讀一個9個月課程,好似好簡單,但對於有一份工的人,辭職去找另一個開始,確實有D冒險,尤其一個做了10幾年既人,學方健儀話要跳出自己 "COMFORT ZONE",不簡單,但對於一個無樓,無車,無家庭負擔既人,WHY NOT? 況且,身為一間香港上市公司既市場經理既我,在過去幾年都買吾到樓 (亦吾想成世人為在層樓),我去做學廚,其中一個想法係,就算年幾大既時候,都有一門手藝,每日係自己一間小小食店,煮野比人吃,做到自己想退休為止。 而且我吾想自己做市場經理去到40幾50幾,仍要拋頭露面,到時中年人老珠黃,公司都吾知點處理你,我學完廚後,或許都要在廚房工作,做廚房只要有門手藝,我相信會有餐廳要人呀,總有出路⋯⋯

點解去泰國讀呢? 同點解係藍帶?點解係西餐?

歐洲菜西餐都係以法國菜為基本,其實我最愛意大利菜,但法國菜有多年歷史流傳到現在,一定有其獨特之處,至於點解要去泰國?因為香港無藍帶,只有 香港西廚學院 (藍帶高手如雲,所以在去藍帶之前,我在香港西廚學院上了一年晚間課程)及 煤氣同法國Escoffier 開辦的西廚課程,煤氣課程只是剛開始,雖然好方便可以係香港讀,但始終藍帶比較傳統,而且亞洲出名既廚都係藍帶出來,而去得藍帶學廚的,大部份都在餐廳做過或在此行業出生,有一少部份是家庭主婦去讀,我班同學有兩位阿太去讀,有司機接載,另外有大部份都係自己或家人已經開餐廳。

我呢⋯⋯無係餐廳做過,不過因為我阿媽係一位廚師 (中菜及印尼菜),由細到大成日都吃到好野,所以都影響到我,所以我由細到大,隨了吃中菜外 (廣東,潮州及客家),另外就係印尼菜。

至於點解泰國?生活水平比起香港平,而且我亦想學埋泰菜,雖然藍帶都有泰菜學,但我想去D本地一點的廚藝中心,再其次曼谷返香港近,而且我以往經常去曼谷,生活起上來都非常方便。

1月7日開學日,返學第一日,主要都係影下學生相,派下上堂用具,藍帶用的那一套刀印有Le Cordon Bleu,只有學生先有,由於第一日返學,未有儲物櫃派發,所以成套刀都要先帶走,而我在去泰國前仍未搵到屋住,開學第一個星期我住在學校附近的小酒店,步行10分鐘,所以我攞住套刀都無問題,但有些同學就有點小煩,因在泰國搭地鐵是最方便的,但是會有職員查搭客袋,攞住套刀,一般都吾可以搭地鐵,只可以搭的士,好彩開學日,只有一個早上,不塞車,的士都吾係咩問題⋯⋯

今次開BLOG,第一個BLOG題目是問號,但說實在能夠在無憂無慮,一切順利下入讀,我希望以後的題目沒有問號,有的只是可以跟大家分享的快樂!

感恩! 一切都有祢在帶領!

RECENT POSTS: 

By Catagories: 

SEARCH BY TAGS: 

bottom of page