top of page

有風味的船麵

好多人到泰國,一定吃魚蛋河,包括我自己在內以為THB 40-50 一碗已經平靚正,但重網上推介得知,在BTS Victory Monument 行大慨10-15分鐘,便可以吃到只THB 12一碗的船麵,即港幣 HKD2.6左右,份量比一般泰國魚蛋河分量少一半,與香港魚蛋河份量為1/4,但點都是平,但平野並不是無好野,濃濃湯底,與平時食的魚蛋河不同,黑啡色的湯,因為是牛肉麵,與台灣牛肉麵亦不同,泰國多了泰國香辛料,牛肉不是非常之濃,但與河粉及蛋麵再加上通菜配合,細細一碗,正常可吃6碗,因為一碗基本吃兩吃已吃完。

去到有不同的店鋪 (有紫衫,粉紅,橙色⋯⋯店鋪員工顏色),我就選了最入同最多泰國人吃,中午4點去吃下午茶,除了牛肉外亦可選擇猪肉,粉紅湯是本地泰國人喜歡的腐乳味,我都是比較喜歡濃濃牛肉湯味,店鋪亦非常細心,知道遊客吾識講,擺定各麵條的SAMPLE比你指住叫,河粉,金邊,粉絲,米粉及蛋麵,此鋪蛋麵不錯呀,所以雖然選擇少一點,但以THB 12一碗,湯及粉麵質素不差,難怪多泰國人吃。

另外,有我最喜歡的炸猪皮,沒有隔夜油味,烤雲吞皮雖然不是即炸,但與湯底同吃,好味!其實係T21亦有得吃船麵,但在商場吃,似乎無左個風味,吃有時是需要一點環境配襯呢!

值得推介到泰國曼谷的朋友!

詳細地點 (基本見到出口天橋一直行,去到差不多盡,見到小河下橋,天橋基本行15分鐘),可參考以下:

BTS Victory Monument

呢個SAMPLE盒會一直擺放係你面前指住叫⋯⋯方便!

以前泰國人真係船上面煮麵賣,我選的鋪雖然不是在船上,但露天座位亦似在船上賣麵,有外國人客去幫襯呢,但大熱天,都係座入去冷氣位好D!

RECENT POSTS: 

By Catagories: 

SEARCH BY TAGS: 

bottom of page