top of page

泰國藍帶 - 入讀曼谷藍帶補充資訊


開了Blog一段時間,最初以為只有熟朋友才看,但真係有其他不認識既人留意及詢問我問題,以下為其中一個朋友所問既問題,其他有興趣入讀藍帶朋友可以參考一下:


*S問: 我想問多您少少有關學費問題,您提及嘅學一期交一期,第一期basic cuisine,您喺曼谷開學先俾定係在香港銀行滙款過去先架?

《挨斯打》: 有關第一期學費,我有朋友在泰國,所以直接交學校,但我知道學校方面好flexible, 或者你同佢地傾下,可吾可以用credit card做security, 返學第一日先比cash


* S問: 您覺得student visa嘅好處係?

《挨斯打》:如果你估計自己會係讀書期間吾返香港,咁就申請study visa,我讀9個月期間都有申請,可以吾申請study visa, 有d其他外國同學每個星期都飛來飛去,所以無申請


* S問: 銀行戶口同交通有優惠嗎?

《挨斯打》: 學校會寫一封信比你去當地開戶口,23歲以下才有學生優惠,但BTS有月票服務,e.g. thb 1000, 20次,詳細可以係bts counter問 * S問:您住的公寓屋苑最後您9個月也住那裡嘛?係咪比較推介? 《挨斯打》: 我住的公寓距BTS很近,新淨,包家具,而且當時業主同意衹租9個月,近BTS好處是我地d工具好重下,拎返屋K,易d.....但係我租地方衹有一房,地方不大,但一個人相當夠,有時返學時間幾早,8:30上堂,7:45返到去最好,住得太遠就不多好.....


* S問: 過來人經驗,您覺得佢難唔難有屋出租呢?需要出發讀書前先去一次曼谷一次打聽下或俾訂留住間屋? 《挨斯打》:你可以裝 dd property, 有好多出租房,我覺得你可以開學前一個星期去睇實境 * S回:大感激呀🙏🏻🙏🏻🙏🏻都唔知原來有呢D apps可以了解多D


* S問: 其實好多屋要一年以上先租是嗎,我琴晚睇dd property 《挨斯打》:睇業主,因同香港一樣,一年生約一年死約 * S問:其他不包就是水電這些支出了? 您之前大概每月用幾多?我想預算 《挨斯打》:水,電,wifi不包,水電hk200, Wi-Fi hk 200, 2期按金,1期租金,租屋同香港一樣 * S問:另外呢我想問下、去當地電訊公司申請手提電話上網等手續繁複嗎? 《挨斯打》:手提電話係機場申請便可以了,買逐個月data package 連電話,還有你買在廚房鞋未,最好香港買帶過去,地盆用安全鞋 * S問:我想問下condo 附近係咪有洗衣店?您之前點解決洗衣問題的? 《挨斯打》:condo有洗衣機入coins, 每次hk8-10元

* S問:根據您經驗,有關上課時間表,您通常揀番多D 8:30定係番多D 12:30但少一日dayoff? 連續番3日8:30-15:30係咪幾攰下?雖然我明白體力因人而異..... 《挨斯打》:連續3日係好辛苦,而且餘下4日休息, 看好似好好,但有時會吾知有咩做....不過呢d好個人選擇....

更多有關入讀藍帶資訊:

Comments


RECENT POSTS: 

By Catagories: 

SEARCH BY TAGS: 

bottom of page