top of page

泰國生活 - 短期租樓事宜


我在曼谷足足住了10個月,如果你有睇前文,我是開了學才租房,開學前幾日住係酒店,找到合適房先租,好多香港人都選擇在 Thong Lo 及 On Nut,好多日本人居住,租金相對熱鬧的市中心 Phrom Phong及Asok等較為平宜。

藍帶學院就在 BTS Saladaeng 同MRT Silom 站 (BTS較為新地鐵,MRT為舊地鐵,兩家公司不同),我有同學都是住在 On Nut,但我覺得太遠了,而且我舊公司在泰國有辦事處,他們提議我住在公司附近Krung Thon Buri,不是旅遊區,但距學校只是4個地鐵站,我在網上看了一些單位資料,但不是親身去,只看圖片會有很大差距,如果你只是旅行或住幾天,只看Airbnb幾張圖片係沒有太大問題,但如我長住一排,建議親自看看是否合自己心意!我要求的房很簡單,一房、可煮野食、可只租9個月、近地鐵站、包小量家具、安全⋯⋯(其實好多要求⋯⋯,但最重要實惠安全⋯⋯)

近地鐵站有好有吾好,好處是在泰國大熱天時就算由地鐵行返屋K都吾使甘辛苦,而且我地有一些堂要8:00前返到學校,近地鐵出門時間都好預算! 另吾好處係,就算我住27樓都會聽到BTS經過既車聲!如果住在遠D地方,各下要接受每日座的士或每日塞車一至兩個鐘的交通!

在曼谷,基乎每一個BTS站都有Ideo Mobi私人屋苑,Ideo Mobi 適合要近BTS及只需要1-2房小單位人要求,我當日就係屋苑內傻傻地比我搵到個代理,亦好好彩比我搵到屋主可以比我租9個月,而且係高層,包小許家電,曼谷租條例同香港差不多,兩個月按金,一個月上期,業主只包管理費同代理佣金,租客不用理,呢一點同香港不同!

泰國人一般都不煮食,這是我的開放式廚房,只有兩個爐頭,一個微波爐,非常之不習慣!

租既時候要留意,業主會不會包括Wifi, 如果包會好好多,不用自己申請,因申請Wifi要簽一年約,給不足一年取消要收取餘下費用,另外,在泰國簽約好多時都只有泰文,如可以找一個泰國朋友幫你睇下份約。

我有一個同學仔亦非常聰明,在Airbnb搵,而且講明是租9個月,搵到一個房東係台灣人而且有幾間樓,溝通方便,但不近地鐵,在On Nut亦不太近學校。

其實曼谷亦有地產代理,但一般你可以到屋苑內Sales Office 問,泰國租樓不是太複雜跟香港差不多,問題是你想住那一區,由於我只是住在當中一個屋苑,只可以說 Ideo Mobi服務質素,好到不得了,所有住客一定要有智能卡先入到屋苑及樓層,而且屋苑保潔非常乾淨,如果短期租,建議可考慮,不是賣廣告,是個人經驗!

還有,還有⋯⋯每一個 Ideo Mobi 樓下一定有間24小時 Aeon 小型超市連小食部,非常方便!

以下為一些代理及屋苑資料,可參考:

Ideo Mobi Sole Agent:

Sansiri - The Line

AP - The Address 屋苑較為高級,房租相對貴:

RECENT POSTS: 

By Catagories: 

SEARCH BY TAGS: 

bottom of page