top of page

曼谷咖啡店 - Dean & Deluca(BTS Chong Nonsi)

BTS Chong Nonsi,一般遊客好少去的地方,因為是商業區,但偏偏在這區有好多新大廈落成,搭BTS時給經過此站,會見到一座大廈,全由LED 包圍,大廈名叫MahaNakhon CUBE,裡面依家有最 IN 餐廳,Vogue、Robuchon、Chef Man,但就在最底層,有一間較為實惠而食物超有水準的 coffee shop -

Dean & Deluca。

Dean & Deluca 在曼谷有幾間分店,但在 Chong Nonsi 這間應該是最大間而且有以西餐、食材、酒、朱古力、甜品等供應⋯⋯即 "高檔連鎖食品雜貨店" 是也!

入到去,基本上,你吾會覺得呢度係曼谷? 好有紐約既味道,有來自世界各地既食材、即製薄餅、蛋糕、紅酒等,但價格絕非香港中環價格,在質量環境,應該說是非常實惠!

食過他們的大蝦意粉、吞拿魚沙津等,不用港紙百完有交易,個人認為非常有質素,可能他們是食材店,感覺食物應該是新鮮,還有是來這裡,每次都不用等位,當然如果你要與泰國魚蛋粉比較,我沒有話好說!但每次來都是非常享受,沒有遊客,只有本地泰國人及外國人,由於近我住的地方及附近有 Super Rich,所以都會經常來,就算不吃正餐,都買他們的朱古力!

香港有City Super 賣高檔食材賣外,但做吾到 Dean & Deluca甘life style,好難講比你聽,就好似你真係去在美國,但你係曼谷,上幾次去食野既時間,個鬼佬餐廳經理行出來,問我地覺得餐廳點,問有無其他需要,好似新相識既朋友甘,講真我地吾係食fine dining, 只係飲杯咖啡,食下簡單意粉,但可能呢D就係美國餐廳既friendly,所以下一次來曼谷,可以來一試,享受一下! 我有D朋友來泰國只吃地道泰菜、魚蛋粉等,但今時今時的曼谷,一些類似Dean & Deluca有水準的咖啡店,在亞洲都選在曼谷有分店,暫時在香港沒有,我覺得如行程可以安排,非常值得吃一個午餐或下午茶!

半隻手掌大的蝦意粉

吞拿魚、半熟蛋、牛油果沙津

BTS Chong Nonsi MahaNakhon CUBE,一出 BTS 見到此大型幕,最下層就見到 Dean & Deluca,沿此條街直行向左就是 Super Rich,對換率與水門一樣,但注意,只開星期一至六,星期日休息,但最好星期一至五,早上10:00 至 6:00 去,網上說星期日開,但去了幾次星期日多數吾開門。

RECENT POSTS: 

By Catagories: 

SEARCH BY TAGS: 

bottom of page