top of page

泰國生活 - 有關泰國家用網絡、電話卡


泰國網絡供應商真係唔多,以我所知只有三間True、Ais及另一間Dtac, 申請家用網絡,其實同香港嘅申請辦法一模一樣只要你提供到租屋單位合同, 有住址證明, 咁就可以同電訊公司簽約, 大約每個月港幣200元就足夠一般家用,要簽一年約,每個月會寄月費單比你,收到單後,可以去便利店、個人mobile banking或直接去到電商商店交費用。


我在泰國的時候,用了True,租樓時當地地產代理幫我打電話約電商安裝,除了基本寬頻外,一年寬頻合同會送一個類似個有線收費電視組合畀你,由於未足一年,寬頻是有權要求你額外補差價,但我只係差少少日數,但True寬頻亦好好退回全數按金,但要取消Ture有線收費電視組合,要打電話分開取消,與True寬頻係另外獨立運作,而且要按排收回電視盒,有一點煩!


如果只留在泰國半年,我建議你租屋時候,跟業主要求提供埋寬頻,免得自己申請及結束寬頻,手續多多。


有關手提電話申請,我是沿用在機場開的電話卡,然後每個月就或者一段時間,入錢增值,增值亦非常之方便,但增值種類多香港好多,而且可以透過所有便利店、個人mobile banking或直接去到電商商店增值。


呢張True check餘額的code,一直帶係身,但原來人地好方便有Apps可以查到。

用戶可下載不同電商APP,查詢有關餘額及到期日子等

Comentarios


RECENT POSTS: 

By Catagories: 

SEARCH BY TAGS: 

bottom of page